Alla inlägg under november 2012

Av Malin - 17 november 2012 13:24

Hey! Idag har jag sovit över med Anneli o Cassandra vi hade riktigt kul!

Denna gången var vi hos mig och vi spelade just dance 4 typ kl 10 - 11 sen gick vi ut med min hund och knackade på vår kompis som bor på samma gata som jag och vi sprang runt i området och hade kul x) haha! Sen idag har vi lockat mitt hår! Imed att jag ska ha gäster senare idag :) xx   

Av Malin - 15 november 2012 18:27

Hey, imorgon ska jag gå på dicso med några vänner det ska bli jätte kul!

Det var typ ett år sedan jag var på disco... ^^

Idag har jag varit med Anneli, jag vill bara be om ursäkt att jag inte har varit inne o bloggat på länge men det ska bli ändring på det nu! :) 

Snart ska jag äta middag, jag har ingen aning om vad men ngt gott hoppas jag!


 

Av Malin - 12 november 2012 21:37

Ja, juste! Haha äntligen så har One Directions nya album kommit ut! Det heter Take me home.. 

Jag har inte hunnit lyssna på alla låtarna och det tar ju tid innan man hittar favoriter! Men just nu så älskar jag Rock me och Little Things <3 (underbara) Så ja, om ni gillar 1D och har tråkigt elr ngt så kan ni gå in på youtube och kolla in låtarna! :) 

Av Malin - 9 november 2012 20:51

Hejsan, just nu så sitter jag i soffan och kollar på x-factor jag tkr det är roligt att titta på och jag älskar ju musik.

Jag äter godis även om jag har hål i tänderna.. (HAH) 

I morgon ska jag shoppa med min mamma ocg sedan ska vi se Peter Jöback.. ( han är typ min mammas idol O.O)

Haha men ja, Nu är det 40 dagar kvar tills jul lovet! (längtar) 

 

Av Malin - 9 november 2012 14:56

Hej.. innan var jag hos tandläkaren och jag hade ett hål som jag måste laga den 10 december.. :c 

Jag hade början på två till! Asså jag har aldrig haft hål i ngn tand innan men nu så får jag heltplötsligt?!

Och såklart fick jag äcklig banan kräm i tänderna så nu får jag inte äta på två timmar,.. 2 TIMMAR!! Jag är jätte hungrig.. :C

Av Malin - 8 november 2012 19:27

Hey, idag är det torsdag.

Jag är förkyld och käkar halstabletter.. (stav) hehe.

Men ja det går nog över snart!

Jag hittade denna bilden och tkt att den stämmer in bra på mig fast att jag inte är tonåring osv..

 

Av Malin - 7 november 2012 21:31

Hej, jo det är så att det är väldigt många som avslutar sina bloggar.. (iaf mina kompisars bloggar)

Jag tkr det är synd för jag gillar att följa många bra bloggar men om ni vet ngn bra blogg kan ni kommentera och skriva vad den heter så följer jag gärna! :)

 

 

Haha! Random bild på min katt Minnie x)

Av Malin - 7 november 2012 21:26

Hejsan!

Iadg har jag varit i skolan länge.. elr ja, på onsdagar har jag lektioner till kl 3 (ungefär) sen har jag piano och kör på det! Men idag var det ingen köör så jag kunde gå hem innan. 

Annars så har jag tagit det lugnt och skypat med kompisar, jag skaffade det idag och det är riktigt kul!

Dom flesta har nog redan det så ja det var kanske inte något intressant..

Men här kommer några låt tips! :) Båda dessa låtar är det Little Mix som sjunger, för er som inte vet så är hon blonda (Perri) Zayns flickvän i One Direction.

Låtarna heter Wings och DNA.

Ha det bra denna onsdags kväll! 

Presentation


Hejsan! Jag heter Malin, mina intressen är dans,sång,piano,mode och rita. Jag är ett stort fan av 1D. Jag har en katt och en hund. Det var lite om mig :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards